FAQs

Ofte stilte spørsmål (FAQ) – fynda.no
Hos fynda.no ønsker vi å gjøre handleopplevelsen din enkel, trygg og oversiktlig. Vi har samlet svar på de vanligste spørsmålene våre kunder stiller. Her finner du nyttig informasjon om bestilling, betaling, levering, retur, og andre praktiske ting du trenger å vite før og etter et kjøp.
Dersom du ikke finner svaret på ditt spørsmål her, er du alltid velkommen til å kontakte vårt kundesenter. Vi hjelper deg gjerne!
Bestilling problem
Hvorfor mottok jeg ikke en ordrebekreftelse på e-post?
Hvis du ikke har mottatt ordrebekreftelsen på e-post, vennligst sjekk søppelpostmappen. Send en e-post til kundeserviceteamet med din transaksjons-ID.
Kan jeg kansellere bestillingen min?
Du kan også kontakte oss for hjelp.
*Vær oppmerksom på at vi ikke kan kansellere bestillinger som allerede er sendt.
Hvordan sjekke ordrestatus?
Din nåværende bestillingsstatus vises på siden Mine bestillinger og sporing.
Hvordan skriver jeg en anmeldelse?
Når du har mottatt pakken, vennligst klikk på “Skriv en anmeldelse”-knappen på ” Mine anmeldelser “-s iden for å skrive en anmeldelse.
Kan jeg endre leveringsadressen etter betaling?
Vennligst kontakt oss for å endre adressen din før varen sendes.
Hvordan får jeg regningen min?
Vennligst kontakt oss med bestillingsnummer og faktureringsadresse.
Frakt og Levering
Hvor mye koster frakten?
Det er fast frakt på 79 kr per sending.
Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstid er 7-30 virkedager.
Hvordan få sporingsinformasjon?
Du får sporingsnummer på mobil nummer eller på e-post etter at varer er sendt fra fra varehus.
Sender dere til utlandet?
Ja, Vi kan sende pakke til sverige danmark med frakt på 79 kr ( Norge, Sverige og Denmark). Pris er inkludert mva
Hva skjer hvis jeg ikke er hjemme når pakken leveres?
Hvis pakken ikke kan leveres på døren, blir den sendt til ditt nærmeste utleveringssted. Du får da en hentemelding på SMS eller e-post.
Kan jeg velge levering til postkontor eller hentepunkt?
Hvis pakken ikke kan leveres på døren, blir den sendt til ditt nærmeste utleveringssted. Du får da en hentemelding på SMS eller e-post.
Levering av tunge pakker
Alle tunge pakker sendes til ditt nærmeste hentested hos Posten eller PostNord. Dersom du ønsker hjemlevering, kan du avtale dette direkte med transportøren. Eventuelle tilleggskostnader for hjemlevering betales av kunden.
Retur og Refusjon
Kan jeg returnere produktet mitt?
Ja, vennligst les vår returpolicy nøye før du returnerer produktet. Hvis du har flere spørsmål, vennligst kontakt kundeservice.
Hvordan returnerer jeg produktet mitt?
Hvis produktet kan returneres gratis, vennligst kontakt kundeservice innen 30 dager etter mottak av produktet for en returetikett/returadresse. Vennligst kontakt oss igjen for refusjon etter signering for den returnerte pakken på vårt lager.
Gratis retur tilgjengelig?
Vilkår som gjelder for gratis retur:
- Produktet kan ikke brukes normalt etter mottak.
- Vi sendte deg feil produkt.
- Produktet du mottok er defekt.
Vilkår som ikke gjelder for gratis retur:
- Du vil ikke lenger ha det eller liker det.
- Produktet er ikke egnet.
- Produktet kom for sent.
- Produktet kommer ikke med en bruksanvisning.
- Produktet er skadet på grunn av unaturlige årsaker.
Hva skjer hvis jeg ikke er hjemme når pakken leveres?
Hvis pakken ikke kan leveres på døren, blir den sendt til ditt nærmeste utleveringssted. Du får da en hentemelding på SMS eller e-post.
Hvor raskt kan jeg få tilbakebetaling?
Refusjoner vil bli avgjort innen 15 virkedager etter mottak av den returnerte varen. Den spesifikke datoen for overføringsrefusjonen bestemmes av betalingskanalbanken.
Tilbakebetaling er kun for produktet, ikke frakt.
Hva bør jeg gjøre hvis jeg ikke får refusjon?
Kontakt betalingsbanken først for å bekrefte at tilbakebetalingen er godkjent. Hvis banken bekrefter at betalingen ikke gikk gjennom.
Betaling og Kampanjer
Hvordan kan jeg få en rabattkode?
Vær oppmerksom på kampanjeaktivitetene på nettsiden vår for å få en rabattkode.
Hva kan jeg gjøre hvis jeg glemmer å bruke rabattkoden?
Vennligst bruk rabattkoden på ditt neste kjøp før koden utløper.
Hvorfor er rabattkoden min ugyldig?
Vennligst les brukbart produktsortiment, tid og andre regler for rabattkoden. Vennligst kontakt oss neste for mer informasjon.
Kan jeg bruke mer enn én rabattkode på én bestilling?
Kun én rabattkode kan brukes på én bestilling.
Hva er aksepterte betalingsmåter?
Betaling med visakort, masterkort og kredittkort aksepteres.
Hva kan jeg gjøre hvis betalingen mislykkes?
Vennligst sjekk nettverksmiljøet, betalingsmåten og bankinnstillingene.